Prometna vzgoja postaja vedno pomembnejša in transparentnejša tematika in aktivnost, ki je močno podprta ne samo s strani različnih organizacij in državnih institucij, temveč tudi s strani potrošnikov.

Ciljna skupina oglaševanja na oglaševalskem prostoru KOLESARČKI so otroci. Vaš oglas bodo videli ne le otroci stari od 4 do 6 let, temveč predvsem tudi njihovi starši, učitelji in drugi obiskovalci prireditev.

Težko boste našli kateri koli drug medij s katerim bi zajeli tolikšno število ljudi v tem starostnem razredu. Vsi bodo opazili vaš oglas na štirikolesnikih, čeladah, diplomah, PVC blokih na poligonu in zaščitni mreži ob poligonu.

V programu KOLESARČKI lahko oglašujete na:

  • štirikolesnikih
  • PVC oz. zaščitnih blokih na poligonu
  • čeladah
  • diplomah
  • zaščitni mreži ob poligonu
  • zgibankah ipd.

KOLESARČKI NA POSEBNEM DOGODKU

Na posebnem dogodku kot je sejem, razstava, dnevi odprtih vrat, avtomobilski salon, odtvoritev, predstavitev, trgovinski center ali gasilska veselica so vedno prisotni tudi otroci. Na takšnih prireditvah sodelujejo tudi KOLESARČKI.

Vaš oglas bodo na takšni prireditvi videli vsi, saj so otroci enostavno navdušeni nad KOLESARČKI.